Semasa

TuIar vide0 boyfriend ibu, suap v4pe ke mulut bayi, netizen geram hambur makian..Lihat Video…

Anak kecil sememangnya sangat sensitif dari segi kesihatan mereka. Jadi, sebagai ibu bapa atau orang yang lebih dewasa, kita seharusnya lebih peka dan elakkan mereka dari terdedah di kawasan atau persekitaran yang tidak sihat.

Namun, jika ibu bapa sendiri yang mendedahkan anak kecil terutamanya bayi dalam lingkungan sebegitu, mereka seharusnya belajar lagi untuk menjadi orang tua kerana bimbang anak-anak membesar dalam persekitaran negatif.

Apa punya jenis orang macam ni
Hal ini samalah seperti perkongsian seorang pengguna Twitter apabila berkongsi rakaman semula Insta Story menunjukkan seorang lelaki menyuapkan vape ke mulut seorang bayi.

Yang rakam pun bukan main support
Video tersebut juga dirakam oleh seorang wanita yang mungkin ahli keluarga kepada bayi tersebut memandangkan dia memanggil lelaki terbabit sebagai ‘abi’.

Tindakan kurang bijak pasangan berkenaan telah mengundang rasa marah pengguna media sosial terutamanya Twitter apabila menyelar perbuatan bodoh terbabit.

Kesian baby jumpa orang yang tak bijak
Menjengah ke ruangan komen, rata-rata netizen telah meluahkan rasa marah dengan sikap tidak peka pasangan tersebut.

Walaupun tahu bayi berkenaan adalah ahli keluarga mereka, namun tugas orang dewasa adalah melindungi anak-anak daripada terdedah dengan sebarang penyakit bukannya sengaja ‘mencari’ penyakit melalui tindakan-tindakan kurang cerdik seperti itu.

Jauhkanlah dari dapat pasangan yang bodoh macam ni


Dia ingat lawak la kot macam ni

Jenis pandai buat anak je la ni

Kalau nak bergurau tu guna la akal

Kalau nak mati, matilah sorang2

Dah lapor ke JKM
Difahamkan, pengguna Twitter dikenali sebagai @fanaizty telah melaporkan hal tersebut kepada pihak berkuasa supaya perkara ini disiasat dan mereka dikenakan tindakan undang-undang berikutan perbuatan kurang bertanggungjawab tersebut.

Sumber: Twitter @fanaizty

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Untuk Komen Dan Share Banyak² Ya.. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *