Semasa

SeIepas dikatakan Ira Kazar sudah berkahwin, kalini Ira Kazar Tayang Cincin di jari manis mengejutkan ramai

Baru-baru ini, anak kepada pelakon veteran Kazar Saisi, Ira Kaza memuat naik sekeping foto di akaun Instagram miliknya.

Foto tersebut telah mendapat perhatian wargamaya kerana terdapat sebentuk cincin di jari manis Ira.

Ekoran foto tersebut ramai wargamaya membuat spekulasi mengenai hubungannya dengan pengarah filem, Syamsul Yusof yang sehingga kini masih mengunci mulut tentang status mereka.

Bukan itu sahaja, portal turut memuat naik foto tersebut di laman Facebook dan ramai warganet memberi pelbagai respons.

Gara-gara foto itu, terdapat segelintir wargamaya yang mempersoalkan kemampuan Ira memiliki telefon pintar mahal dan cincin tersebut kerana umum mengetahui dia tidak bekerjaya.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata wargamaya mengecam foto tersebut dan meninggalkan komen-komen yang negatif kerana kontroversi yang terpalit iaitu menjadi punca pergolakan rumahtangga pelakon Puteri Sarah dan Syamsul Yusof.

Terdahulu, Puteri Sarah telah memfailkan saman terhadap Ira Kaza kerana menganggu kehidupannya pada 26 Jun lalu.


Terdahulu,


Sejujurnya sebelum sarah buka mulut dah boleh nampak sarah dalam keadaan serabut dan tertekan

Takkan lah sarah saja2 nak fikir bukan2 kalau suami tak buat hal. Walaupun isteri asalnya orang asing bagi suami.

Tapi Allah memang kurniakan firasat yang sangat kuat bagi seorang isteri tentang suami. Naluri seorang isteri itu kurniaan.

Tapi ramai lelaki yang layan isteri macam doormat, anggap isteri bukanlah siapa2, kadang tu ada suami anggap doa isteri tak mustajab.

Betapa jahilnya seorang suami. Nak kahwin tapi ngaji tak habis. Habis rosak pandangan masyarakat tentang poligami yang asalnya penuh beradab 😑

Dan bagi manusia yang suka mendera mental orang ni memang sama dengan membunuh orang. Membunuh jiwa seseorang. Lagi dasyat

Apapun,ada hikmah kenapa Allah pertontonkan ini semua pada kita.

IRA KAZAR DIDAKWA LAKUKAN HUBUNGAN INT1M DENGAN ORANG SAMA – INDIVIDU HARAP DAH KAHWIN

Baru-baru ini, seorang individu telah memuat naik perkongsian di aplikasi TikTok sehingga ia tular apabila entri tersebut mengejutkan ramai pihak yang berkongsi video memaparkan perbualan tentang Ira Kazar.

Menerusi video itu, individu tersebut mendakwa rekod perubatan anak kepada pelakon Kazar Saisi ini menunjukkan gadis itu aktif melakukan hbungan intm dengan orang yang sama.

Dalam masa yang sama, individu berharap agar gadis itu sudah berkahwin dan bukannya melakukan hubungan tanpa ikatan yang sah. Melihat pada ruangan komen pula, ramai yang terkejut dengan pendedahan berkenaan serta ada yang meminta tidak membuat fitnh kerana ia perkara yang serius dan berat.

Sementara itu, ada yang mengatakan rekod perubatan pesakit adalah sulit dan tidak mungkin bocor begitu sahaja. Bagaimanapun, tidak dapat dipastikan kesahihan dakwaan individu itu mungkin hanya mahu mendapat perhatian sahaja. Malah, video itu juga telah pun dipadam oleh individu berkenaan.


Sejak bulan lalu. nama Ira Kazar menjadi bualan ramai apabila didakwa menjadi orang ketiga menggangu rumah tangga pengarah Syamsul Yusof dan pelakon Puteri Sarah.

Sumber :Myartis, Tonton, Facebook.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Untuk Komen Dan Share Banyak² Ya.. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *