Semasa

Sakan j0get2 lepas bvang haIkum, luka pembedahan Lucinta Luna koyak semuIa

Selain daripada Sajat, nama Lucinta Luna juga tidak asing di telinga kita memandangkan mereka pernah bekerjasama dalam satu muzik video lagu ‘Bobo Dimana’ yang dinyanyikan bersama usahawan terkenal, Dato’ Seri Aliff Syukri.

Selebriti Indonesia yang diragui status jantinanya itu difahamkan baru sahaja membuat pembedahan membuang halkum yang dikatakan milik ‘khadamnya’ yang menganggu suara wanita milik Lucinta Luna.

Pembedahan buang halkum
Dia juga telah berkongsi keadaan sewaktu selesai dibedah serta keadaan terkininya yang sudah boleh keluar dari hospital serta sakan berjoget-joget di khalayak ramai dengan balutan penuh di keseluruhan kepala.

Jahitan pembedahan terkoyak
Walau bagaimanapun, menerusi perkongsian terbaru selebriti sensasi dari ‘seberang’ itu, dia memaklumkan yang jahitan dari pembedahan membuang tulang halkum yang dilakukan tempoh hari terkoyak susulan tindakannya yang sakan berjoget tanpa berhati-hati.

Dalam muat naik tersebut, dia terpaksa berjalan tegak tanpa banyak pergerakan dilakukan bimbang akan ada luka baru selepas jahitan yang terkoyak itu dibetulkan semula.

Menjengah ke ruangan komen, pelbagai maklum balas dari warganet diterima memandangkan Lucinta Luna memang terkenal dengan kontroversinya yang suka membuat pembedahan untuk kelihatan lebih feminin.

Ada diantara mereka akui terasa ‘ngilu’ melihat pembedahan yang dilakukan kali ini demi mendapatkan suara seperti seorang wanita sejati.

Sumber: TikTok @lucintaluna_manjalita

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Untuk Komen Dan Share Banyak² Ya.. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *