Semasa

Gadis JuaI Air Buah Yg DipeIuk Rider Motor Dicari. Dia Akhirnya Muatnaik Video Terbaru Dan Aksinya Mengejutkan Netizen

RAKAMAN tular memaparkan aksi tidak senonoh sekumpulan pelanggan lelaki bersama seorang pelayan wanita mengundang pelbagai reaksi di media sosial.

VIDEO ADA DI BAWAH SEKALI

Di sebalik ribuan kecaman yang dilemparkan, pelayan kedai air buah itu nampaknya tenang dan langsung tidak melatah dengan apa yang berlaku.

Dalam satu kemas kini di aplikasi TikTok pada Isnin, dia turut berkongsi beberapa keping foto ketika mengikuti aktiviti perkhemahan di tepi pantai.

                

Semakan mendapati wujud beberapa lagi akaun TikTok yang menggunakan nama dan foto miliknya, namun tidak dapat dipastikan sekiranya ia akaun sebenar ataupun palsu.

Dia yang juga pengusaha kedai air buah di Terengganu sering tampil dengan gaya berbeza-beza, ada kalanya bertudung dan ada kalanya selesa membiarkan rambutnya menjadi tatapan umum.

Dia juga sering menjadi bahan kecaman kerana menggayakan baju terlampau ketat dan singkat ketika mengenakan tudung, yang mana ia dianggap memperlekehkan imej wanita Islam.

Untuk rekod, video tidak senonoh pelayan itu tular di media sosial sehingga meraih perhatian Jabatan Hal Ehwal Agama Terengganu (JHEAT).

Dalam video berkenaan, dia membiarkan beberapa pelanggan lelaki merangkul tubuhnya tanpa segan silu secara terbuka di kedainya.

Menurut Pesuruhjaya JHEAT M Rozi Bidin, pihaknya akan melihat tindakan yang boleh diambil mengikut Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah (Takzir) Terengganu 2001.

“Premis (kedai makan) ini memang dalam pemantauan kita sebelum ia tular lagi dan dakwaan mengatakan JHEAT tak beri perhatian… itu tak betul sebab premis ini sedang dalam pemantauan.

“Kita tak akan biarkan benda-benda atau perkara yang tidak baik, perlakuan tak senonoh dan kita akan tengok mengikut bidang kuasa yang ada.

“Tiada kompromi dalam hal sebegini kerana ia bukan hanya mencemarkan agama Islam itu sendiri tetapi bertujuan membendung gejala atau kelakuan tidak bermoral dalam kalangan masyarakat,” katanya.

Tonton Video : SILA KLIK DI SINI

Terdahulu, video pelayan wanita berpakaian ketat dengan menayang ‘aset’ di kedai air buah miliknya menjadi tontonan dan ‘bahan’ lelaki-lelaki gatal telah mendapat kecaman ramai.

Mana tidaknya, wanita itu sebelum ini pernah juga tular kerana dikatakan turut sama memegang bahagian peribadi pelanggan lelaki yang singgah di kedai air buah sambil bergelak ketawa.

Akak Jual Air Buah ‘Pakej’ Pelanggan Boleh Bergambar Pegang-Pegang, Sekali Penduduk Maklum Sesuatu

VIDEO tular memaparkan aksi tidak s0pan sekumpulan pelanggan lelaki yang bergambar mesra dengan seorang pelayan wanita mengundang kem4rahan ramai di media sosial.

Lebih p4rah, pelayan wanita yang bertudung itu selamba membiarkan dua lelaki merangkul pinggul serta bahunya ketika bergambar.

Malah, mereka juga kelihatan ketawa sesama sendiri, seolah-olah tidak m4lu dengan perbuatan yang dilakukan secara terbuka di kedai berkenaan.

Untuk rekod, pelayan wanita itu pernah tular beberapa tahun lalu kerana aksi tidak s0pan ketika melayan pelanggan di kedainya.

Wanita bertudung itu juga sering memakai pakaian ketat sehingga menunjukkan bentuk p4yudaranya dengan jelas.

“Aku ni baik tu tak lah. Tapi mengucap panjang juga tengok video ni. Perempuan tu famous sebelum ni sebab suka tayang aset dia dekat media sosial.

“Dia ada kedai jual air buah. Tu kedai dialah tu. Kau tengoklah lelaki-lelaki yang datang tu buat apa dengan dia. Dunia makin p4rah,” tulis @Anepppppppppp yang berkongsi video itu ke Twitter.

Rakaman berkenaan sehingga kini meraih lebih 600,000 tontonan dan dihujani dengan pelbagai kec4man netizen.

Malah, rata-rata netizen turut mengec4m sikap murahan pelayan berkenaan yang dipercayai berniaga di sebuah kedai di negeri Terengganu.

Pernah pergi minum kat situ. Masa tu tak tahu. Tengok kak tu ambil order, kami yang perempuan pun naik segan.

“Tengok perempuan tu geli, tengok lelaki tu semua lagi geli, kalau isteri mereka tengok mesti sedih.

“Boleh jamin yang bergambar dengan perempuan ni yang dah kahwin, maybe ada anak.

“Mana m4ruah dia? Tayang sana sini badan dia tapi bertudung. Dibiarkan ramai lelaki pegang-pegang dia. Seramnya.

Tangkap layar video tular itu.

“Selekehnya, monyet pun tak menggeletis macam tu. Tapi perempuan tu rela je,” tulis beberapa netizen.

Dalam pada itu, seorang lagi individu yang pernah berkunjung ke kedai tersebut turut meninggalkan komen pada posting berkenaan.

“Allah la. Pernah pergi minum kat situ. Masa tu tak tahu. Tengok kak tu ambil order, kami yang perempuan pun naik segan.

“Bila sembang dengan orang kawasan situ, mereka cakap tu port laki g4tal. Tu la first dan last kami pergi,” tulis @ReikaAtikah.

Nama dan lokais kedai yang tular

Dalam pada itu Jabatan Hal Ehwal Agama Terengganu (JHEAT) menjalankan siasatan berhubung video tular menunjukkan dua pelanggan lelaki memeluk bahu dan pinggang seorang wanita di sebuah kedai makan di Setiu.

Pesuruhjaya JHEAT M Rozi Bidin berkata, pihaknya akan melihat tindakan yang boleh diambil mengikut Enakmen Kesalahan Jenayah Syariah (Takzir) Terengganu 2001.

“Premis (kedai makan) ini memang dalam pemantauan kita sebelum ia tular lagi dan dakwaan mengatakan JHEAT tak beri perhatian… itu tak betul sebab premis ini sedang dalam pemantauan.

“Kita tak akan biarkan benda-benda atau perkara yang tidak baik, perlakuan tak senonoh dan kita akan tengok mengikut bidang kuasa yang ada.

“Tiada kompromi dalam hal sebegini kerana ia bukan hanya mencemarkan agama Islam itu sendiri tetapi bertujuan membendung gejala atau kelakuan tidak bermoral dalam kalangan masyarakat,” katanya.

kredit: mstar/trendingsangat

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami.
Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini.

Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini.Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut:

Sumber Mstar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *