Semasa

“Dia Bukan Lawan Kau!” – Sajat Sanggup BaIik MaIaysia, Bel4sah Wanita Rambut Pink Der4 Alia

Transgend3r sensasi, Nur Sajat mengakui adalah menjadi satu kepantangan buatnya kalau terdengar kes pender4an kanak-kanak.

Malah secara berseloroh, pemilik nama sebenar Muhammad Sajjad Kamaruzzaman itu yang kini menetap di Australia berkata, dia sanggup pulang ke Malaysia sekiranya ada pihak menyuruhnya ‘membel4sah’ pender4 terb4bit.

“Aku kalau ada yang cakap, ‘kau settle kan perempuan tu’, sekarang juga aku balik ke Malaysia!” ujarnya.

Sajat berkata demikian bagi merujuk kes seorang kanak-kanak berusia empat tahun iaitu Alia yang dider4 oleh svspek dikenali sebagai Myra Khan atau digelar wanita berambut pink dalam satu video tular baru-baru ini.

Alia adalah anak angkat kepada Myra setelah diserahkan ibu kandungnya, warganegara Indonesia yang kelahirannya tidak pernah didaftarkan serta tidak memiliki sebarang dokumen pengenalan diri.

Dalam pada itu, Sajat berkata, pelaku itu sepatutnya mencari lawan yang setanding sekiranya betul-betul ingin menunjukkan kehebatan diri.

Secara sinis, Sajat turut mengajak wanita berambut pink berkenaan untuk beradu tenaga dengannya.

“Budak itu bukan lawan kau! Meh bergasak dengan aku, baru kau ada akal. Ngok ngek punya perempuan rambut pink.

“Macam tak ada otak! Betul tak uols?” tanya usahawan selebriti itu kepada pengikut di media sosial meminta pendapat.

Sekadar info, Sajat  juga mempunyai dua orang anak angkat yang kini berada di bawah jagaan kedua-dua orang tuanya yang menetap di Kelantan.

Sumber: Trending sgt via AppleHijau

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Untuk Komen Dan Share Banyak² Ya.. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *