Semasa

Anak Azhar SuIaiman, Kasih Iris Leona Tervk Dikec4m, Sekali Kata2 Ira Kazar Raih Perhatian Netizen

Pelakon terkenal tanah air, Azhar Sulaiman diasak dengan pelbagai komen dan kec4man dari warganet di media sos1al, gara-gara anak perempuannya Kasih Iris Leona sering dilihat berpenampilan s3kksi.

Ira Bagi Sokongan

Menjengah ke Instagram Azhar, pelakon ini memuatnaik t4ngkap layar mesej dari Ira Kazar atau nama sebenarnya Faghirah Fatini Kazaruddin di Instagram.

Dalam kiriman mesej yang diberikan Ira Kazar, wanita ini menitip kata-kata sokongan kepada Azhar berkaitan 1su anak perempuannya itu.

“Anak pakcik jadi lebih baik dari yang sebelum ni. Percayalah. Dia muda lagi biasalah kan pakcik. Saya pun pernah lalui zaman tu. Sekarang je dah ‘behave’ sikit haha. Saya doakan semoga semuanya dipermudahkan urusan.” Mesej Ira

Anggap Seperti Anak Sendiri

Melihat kapsyen yang ditulis Azhar pula, pelakon ini mend3dahkan dia juga menganggap Ira Kazar sebagai anak perempuannya sendiri sama seperti Leona.

“Anda sama seperti anak perempuan saya Ira!” Tulis Azhar

via Instagram Azhar Sulaiman

Netizen P3rli Ira Kazar?

Muatnaik yang dikongsikan pelakon ini mendapat pelbagai reaksi dan komen dari warganet, rata-rata ramai yang memerli Ira Kazar diruangan komen.

“‘Behave’ lah sangat”

“Huhu yer ‘behave’ ler sangat” perli warganet

via Instagram Azhar Sulaiman

Selain itu, ada juga yang menitipkan pesanan yang baik-baik kepada Azhar agar tidak berpvtus asa mendoakan anak perempuannya itu agar diberi hidayah untuk berubah.

“Ber4t dug4an punya anak perempuan ni.. Banyak berdoa untuk mereka”

“Jangan let1h berdoa. Satu hari nanti Allah akan makbulkan doa ayah ibu” komen mereka

Terdahulu ada melaporkan tentang isu anak perempuan Azhar Sulaiman dikrit1k kerana berkongsi video s3kksi di TikTok. Apa pun semoga semuanya dipermudahkan buat pelakon ini.

Sumber/Kredit : murai.my

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Untuk Komen Dan Share Banyak² Ya.. Terima Kasih

Jom Tekan Like Page Kami Di Bawah Artikel ni.

PERHATIAN: Pihak kami tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak kami juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda.

Sementara itu, anda boleh baca juga kisah-kisah lain yang menarik dan menghiburkan di bawah ini yang dikongsikan seperti berikut.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *