Viral

Subhanallah, lnilah D0a Dua Beradik Untuk Mem0h0n Kesembuh4n Yang Sangat Menyentuh Hatl.

Keadaan kehidu.pan sekarang ini yang dipenuhi dengan pelbagai masa.lah, contohnya penya.kit C-19 pastinya memberikan ke.san kepada setiap rakyat. baru-baru ini vi.ral satu vide0 dua beradik yang telah berd0a bersama-sama adiknya.

Dalam vide0 ini dan tidak diberikan penjela.san apakah yang telah berl.aku kepada dua beradik ini. Namun yang jelas keliha.tan keadaan tan.gan dua anak ini ada masa.lah kesiha.tan.

Itulah sebabnya dua beradik ini dengan sepenuh ha.ti berd0a kepada Allah mem0h0n agar ada ub.at yang dapat menyem.buhkan mereka. Lihat dengan jelas dalam vide0 itu kedua beradik ini berd0a sehingga mengalirkan air mata.

Semoga d0a abg dan adik ini di dengar oleh Allah swt, dan di kabulkan oleh Allah swt amiinn…

Inilah harapan dalam doa anak ini:

“ya Allah, berikanlah kami rezeki,..tolong kami untuk beru.bat, supaya kami cepat sem.buh..”

INI ANTARA REKASI NETIZEN:

“Boleh bagi detail tak anak2 tu..tinggal dimana atau ade penjaga yang boleh dihubungi.jom sama2 kite bantu”.

“Aamiin semoga kamu diberikan kesem.buhan dan dipermudahkan segala urusan dan doa mu dikabulkan oleh Allah SWT.”

‘Setiap penya.kit ada penawarnya berusaha lah ya,semoga cepat sem.buh”

“Moga ALLAH sem.buhkan anak ini dan permudahkan segala urusan keluarganya dunia dan akhirat, Insyaallah.Aameen”

” Saya check fb keluarga ini dpt lihat kedua2 anak ini ada masa.lah penya.kit kulit yg seri.us….se.dih tengok…

Semoga mendapat kesem.buhan ….aamiin..Allahuakbar….keadaan menyayat hati .

“Minta tolong..ayahnya letakkan no akaun bank kat komen ni.. boleh jugak kita sama-sama hulurkan sedikit duit buat anaknya ke h0spital buat rawa.tan… tolong ²..”

ALLAH sgt2 menyayangi hambanya…dugaan yg dihadapi pada ank2 ini juga adalah ujian pada kita sejauh mana pertol0ngan kita pada anak2 ini..

LIHAT VIDE0 2 BERADIK NI BERD0A KEPADA ALLAH DENGAN SEPENUH HA.TI

VIDEO KLIK DISINI

Semoga melalui vide0 ini ramai yang akan sedar bahawa apa pun yang berla.ku dalam hidup kita jangan pernah lalai untuk berd0a kepada Allah.

sumber : fb mohd Adam / newsklnl

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *