Hiburan

Suami baru je kena tahn p0lis. Bella Astillah pulak buat hal. Mengejvtkan sampai macam tu sekali perangai Bella Astillah

Di laman Twitter, nama pelakon dan penyanyi Bella Astillah hangat diperkatakan selepas dia dilihat menggayakan

pakaian seragam pramugari syarikat penerbangan Malaysia Airlines (MAS)…… Sambutan Hari Lahir…. Cantik sungguh..

Difahamkan, Bella atau nama sebenarnya Dayang Ara Nabellah binti Awang Astillah, 26 menggayakan pakaian tersebut bagi mengikut tema sambutan hari lahir salah seorang ahli keluarga nya.

Bagaimanapun, pakaian tersebut mengundang kritikan daripada warganet apabila ada diantara mereka beranggapan bahawa isteri kepada penyanyi Aliff Aziz itu tidak sensitif akan etika pemakaian pakaian seragam milik MAS.

Menyalahi Etika 

Menurut warganet tersebut, dia berasa kecewa dengan tindakan Bella kerana pakaian tersebut bukanlah sesuatu yang boleh digunapakai ketika di majlis hari lahir.

Malah, mereka yang bekerja di dalam sektor penerbangan juga sama sekali tidak akan memakai pakaian tersebut di mana-mana tempat terbuka kerana ianya menyalahi etika.

Dalam pada itu, terdapat segelintir warganet lain turut bersetuju bahawa pakaian tersebut tidak boleh disewa di mana-mana tempat dan turut merujuk isu tersebut kepada kakitangan MAS untuk tindakan lanjut.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! – Murai

Setelah Lama Menyepi Akhirnya Bella Astillah Tampil Semula Buat Benda Ni.

Warganet Tiba Tiba Kata Dia Tk Malu Sebab Buat Macam Tu. Terkejut Bella Sanggup Buat Sampai Mcm Tu Sekali.

Pernah dengar dengan ungkapan “tiada insan berd0sa yang tidak mempunyai masa depan”? Oleh demikian jangan lah kita menjadi manusia yang cepat menghukum kesilapan lampau orang lain dan bermegah dengan diri sendiri.

Cuba bayangkan keadaan Ibl1is yang diciptakan oleh Allah dengan penuh ilmu agama lebih dari kemampuan manusia sendiri, namun disebabkan sikap takbur dan angkuh akhirnya dihukum untuk berada dalam neraka kelak.

Lumrah kejadian bahawa kita dikurniakan iman yang ada kala naik dan turun seperti mana melabur saham.

Apa yang pasti tetapkan diri untuk sentiasa mengenal Allah.

BELLA LUPA PENAT BERSALIN UNTUK BELAJAR ILMU AL-QURAN

Bercerita soal agama, selebriti yang sering menjadi tumpuan peminat iaitu Bella Astillah memukau mata ramai.

Biar pun badan baru sahaja “penat” dengan proses bersalin anak kedua bukan menjadi penghalang untuk dia menambah ilmu agama.

Menjengah perkongsian terbaru penyanyi berkenaan di laman Instagram mendapati dia mengambil masa mengikuti kelas mengaji al-Quran hasil bimbingan seorang ustaz yang dikenali sebagai Muhammad Sheikh Bukhari.

“Terima kasih Ustaz Sheikh Bukhari untuk kelas mengaji malam ni. Kalau sesiapa yang nak mengaji,

boleh hubungi kelasmengajidatangkerumah sebab ustaz boleh mengajar di rumah korang atau pun kalau kita outstation boleh mengaji secara online.” Kongsi Bella lanjut.

RAMAI TAK SEDAR KEKURANGAN KETIKA BACAAN DALAM SOLAT

Tujuan Bella mempelajari ilmu Al-Quran bukan sahaja sebagai menimba ilmu pengetahuan tetapi untuk memperbaiki diri untuk menjadi umat Islam yang lebih baik.

Dalam solat kita rasa bacaan dah betul tetapi sebenarnya banyak kekurangan. Perkongsian tersebut mendapat banyak tanda suka dari peminat.

Mereka sangat bangga dengan usaha baik yang ditunjukkan oleh isteri Aliff Aziz yang tidak malu untuk mencari ilmu.

WARGANET PUJI KECANTIKAN BELLA BERHIJAB

Mereka juga sempat memuji penampilan Bella yang dilihat sangat cantik mengenakan hijab malah mendoakan agar urusan pembelajarannya dalam mencari ilmu agama dipermudahkan.

Kesimpulannya, jangan sesekali berasa malu untuk mencari ilmu agama biar pun usia sudah pun meningkat dewasa. Semakin banyak yang kita belajar,

semakin kita sedar betapa rendahnya pengetahuan kita selama ini. Semoga perkongsian Bella membuka mata ramai peminat untuk mengikut jejak langkah baik tersebut.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *