Semasa

“Saya terima ugvtan bunoh” Fara Salleh Kesal Istri Syuk Dedh Nombor Telefon, Alamat Rumahnya Di Media Sosial

Saya terima bermacam-macam ug utan menerusi WhatsApp, call termasuk ada yang uguut nak bu nvuh… sebab tu saya terpaksa buat laporan polis.

“Ia berlaku selepas video saya dimuat naik di media sosial,” katanya kepada mStar pada Ahad malam

T4KUT dengan pelbagai ugut4n daripada individu tidak dikenali, wanita yang didakwa menjalinkan hubvungan sulit dengan penyampai radio, Shuk Sahar tampil membuat lapor4n p0lis bagi mendapatkan perlin dunggan keselamatan.

Menurut wanita dikenali sebagai Fara Salleh, 28, dia kes4l apabila isteri kepada Shuk iaitu Rossalennah Natassyiah Asshaferah bertindak menyebarkan maklumat peribadinya termasuk alamat rumah dan nombor telefon bimbit.

Dia temui selepas membuat lap0ran di Balai Polis Mutiara Damansara di Petaling Jaya selepas ‘dise rang’ isteri Shuk dalam kejadian awal pagi Sabtu di kediamannya.

Menurut Fara kira-kira pukul 2 pagi Sabtu lalu, Rossalennah hadir ke rumahnya dan men dakwa dia menyembunyikan Shuk di dalam rumah.

Bagaimanapun Fara enggan membenarkan Rossalennah masuk ke rumahnya atas faktor kesela4matan.

“Saya diser4ng dan di paksa buka pintu, tapi saya minta dia hubungi Jabatan Agama Islam Selangor dan polis… biar pihak berkuasa yang periksa rumah saya.

“Selain itu saya bagi pilihan lain iaitu dengan mengajak dia melakukan panggilan video dan saya akan buat home tour… dia boleh tengok ada atau pun tidak,” katanya.

Sementara itu ditanya sama ada dia masih menjalinkan hubungan dengan Shuk seperti yang didakwa, dia mengakui segalanya sudah berakhir.

“Saya tak ada apa-apa hubungan dengan dia!” katanya ringkas.

Untuk rekod Fara adalah individu yang sama dikaitkan menjalinkan hubungan dengan Shuk sekitar Julai 2020.

Shuk mendirikan rumah tangga dengan Rossalennah Natassyiah Asshaferah pada 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan.

Video,

Sumber : trending network

Tak sangka Shuk Sahar digantung kerja serta merta sebagai penyampai radio Hot FM, pihak radio dedahkan kenapa

PELAWAK Shuk Sahar digantung kerja serta merta sebagai penyampai radio Hot FM di slot Geng Pagi Hot.

Pihak pengurusan stesen radio Hot FM mengesahkan tindakan tersebut diambil terhadap Shuk atau nama sebenarnya Mohammad Shukri Mohamed Sahar, 35, menerusi satu kenyataan media hari ini.

“Penggantungan sementara perkhidmatan Shuk sebagai penyampai radio adalah untuk memberi ruang kepada pihak pengurusan untuk melakukan siasatan dalaman tentang isu beliau yang sedang tular di media sosial.

“Perkembangan terkini penggantungan Shuk akan diumumkan oleh pihak pengurusan Hot FM selepas siasatan dalaman selesai,” katanya.

Terdahulu kisah rumah tangga penyampai radio itu sekali lagi menjadi bualan hangat apabila isterinya, Rossalennah Natassiah Asshaferah mendedahkan kecurangannya bersama wanita lain menerusi media sosial pada Sabtu lalu.

Shuk dikatakan tidak pulang ke rumah dan berada di rumah wanita yang didakwa sebagai kekasihnya sehingga menyebabkan isterinya bertindak untuk mendedahkan kepada umum.

Shuk dan Rossalennah berkahwin pada 2015 dan dikurniakan dua cahaya mata perempuan, Nur Qurratu Ain, 4, dan Nur Assyifatu Aimi yang kini berumur setahun.

Nombor Telefon Tersebar Di Media Sosial, Fara Salleh Terima Mesej Makian Daripada Netizen

Terbaru, Fara memuat naik sebuah entri yang mendedahkan kiriman mesej yang diterima daripada warganet di Instagram (IG) serta di aplikasi WhatsApp.

Antara kandungannya adalah kec4aman dan makian daripada netizen yang tidak berpuas hati dengan tindakannya selepas didakwa masih berhubung dengan Shuk.

Tidak cukup dengan itu, ada juga mesej yang berbaur luc4ah dan menga4ibkan.

Malah, Fara bertindak memaparkan wajah-wajah segelintir individu yang menghubunginya.

Nombor telefon Fara tersebar selepas Rossalennah memuat naik sebuah rakaman video yang menunjukkan perbualannya bersama Shuk.

Baru Jer Isteri Dedahkan Apa Yang Shuk Dah Lakukan, Ini Terjadi Kepada Instagram Hotfm

Warganet bukan saja ser4ng IG Shuk, malah IG Hotfm pun kena

Sementara itu berdasarkan semakan di Instagram Shuk, pelawak dan pengacara berasal dari Pulau Pinang itu dilihat belum memuatnaik apa-apa kenyataan balas berhubung pended4han isterinya.

Namun itu tidak menghalang warganet datang meninggalkan komen dengan mengec4m Shuk atas perbuatannya.

Namun lebih tervk, bukan sahaja IG peribadi Shuk yang kena ser4ng, ‘tentera bawang’ dilihat turut menyer4ang IG rasmi stesen radio Hotfm.

Meskipun Shuk cumalah penyampai radio di Hotfm, namun kebanyakan ruangan komen ditinggalkan warganet menyentuh isu membabitkan Shuk walaupun entri ditulis tiada kena mengena.

Rata-rata meminta pihak Hotfm mengambil tndakan ke atas Shuk, malah ada yang meminta supaya Hotfm dibo1kot.

” Saja nk bgtau, nnti buang jela shuk tu, berlambak lagi org boleh gantikan tempat dia kt hotfm tuh. Sekiann.” tulis Ida

” Hotfm better bu4ng shuk. Drpd radio korang kena bo1kot. Kami pun xselera dgr suara syuk. Please hotfm,” tulis Jep

” Dear hotfm..if betul, syok cv-rang,dicadangkan cari DJ radio lain. Kami x nak orang yang ada aura negatif jadi DJ. Bawa contoh x elok kepada masyarakat.” tulis Din

Sumber : Mstar

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *