Dunia

Sampai Macamni Sekali Sedlh Dia, Lelaki Ini Kcewa Pasangan Nlkah Dengan Orang Lain Setelah Bertahun Berclnta

Persoalan tentang j0doh sesuatu yang sangat menarik untuk dibicarakan, itu adalah benar dan sebagai seorang manusia yang biasa kita harus mengakuinya.

Namun pers0alan tentang hari kemudian, jarang untuk menarik minat kita untuk membicarakannya.

Setiap pasangan pasti menginginkan hubungan cinta yang terjalin itu berkekalan hingga ke jinjang pelamin.

Akan tetapi, soal j0doh bukan kita yang menentukannya kerana adakalanya implan untuk berkahwin dengan insan tersayang itu tidak kesampaian. Selain kesetiaan, cinta juga boleh terh.alang kerana campur tangan keluarga.

Menerusi rakaman dari individu bernama chokyantara, dia berkongsi kisah mengenai mas.alah hubu.ngan clnta yang dihadapi oleh rakannya.

Menurutnya, pemuda berkenaan kec.ewa disebabkan g.agal bernikah dengan wanita pilihannya. Malah dia juga dilihat sehingga berg.uguran air mata saat mengenangkan hubungan cinta yang terjalin sejak di bangku sekolah itu berakhlr begitu saja.

Difahamkan, ia berikutan ibu bapa kepada teman wanitanya tidak merestui hubungan mereka.

Susulan itu, wanita berkenaan akhirnya dinlkahkan dengan calon pilihan lain. Bagi pemuda ini, perjalanan untuk melupakan segala perasaan dan kenangan lama cukup memerltkan sekali.

Reaksi Netizen

Hahaha comel je, jarang tgok lelaki br0ken ter0k mcm ni. Sabar bnyak2 k. Dekat kn diri ngan allah ngan family. Insyaallah ade yg terbaik untuk awak.

Myb girl tu dh penat menunggu.. 7tahun beb.. Org tua dia pn myb xsuka duk bwak kluar tp xhalalkan ank dia.

Tak baik buat lagu tu..mesti Dak Laki tu dah berablh byk Kat Dak pompuan tu..sampai hati buat lagu tu Kat dia..setiap perbuatan Kita dah buat pasti ada kifarohnya …cepat or lambat jer..time tu kauorang jgn melatahh plak..sebab dah mainkan perasaan orang kan. ..family dia bukan x tau anak perempuan dia kawan&kuar dgn Sapa…sabar dek..akak doakan Moga kamu jumpa j0doh lagi baik&bagus dari dia nie.

Jod0h tukan Rahsia Allah.. Kita hanya Merancang,Tp Allah Yang Menentukan.. Nk tenang kna Redha.

Sumber : KisahDunia

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *