Hiburan

pakaian Ashira di k3c4m mcm blu jem b0t dlm GV7 mlm tadi, Ni jawapan selamba beliau

Ada Bunga Di Bahagian Ke m4 luan, ini jawapan paling selamba Ashira

Terpulang lah pada mata dan fikiran yang melihatnya!” demikian komen bintang Gegar Vaganza 7 (GV7), Ashira berhubung perkara itu, Kata Ashira,

dia tidak tersinggung dengan kritikan netizen terhadap pakaian yang dipilihnya untuk persembahan pada separuh akhir GV7 yang berlangsung meriah malam tadi.

Malah, Ashira mengambil segala kritikan itu sebagai pembakar semangat dan berjanji akan lebih berhati-hati lagi pada masa akan datang.

Bagi saya pakaian ini tidak menj0 lok mata pun… Ada lagi baju yang saya pernah pakai sebelum ini ketika menyanyikan lagu Fauziah Latif sampai kata saya t4 k p4 kai seluar. Tapi sebenarnya ada.

“Apapun, terima kasih atas komen-komen dan selepas ini kami akan lebih berhati-hati.

“Saya okey, tak rasa sedih kecewa atau apa pun, saya hargai apa netizen katakan, saya ambil perkara ini positif sahaja. Terima kasih,” jawab Ashira kepada Gempak.

media sosial dihujani pelbagai komen n4 kal netizen usai Ashira menyanyikan lagu Peluang Kedua (Nabila Razali) dan Don’t Speak (Gwen Stefani)

Antara komen2 kelakar tersebut ialah

1)nak letak bunga 1 badan no problem.. yg p bubuh kat po  en kenapa.. tgk 1 video ni mmg ashira yg request pesen macam tu.. she said yg penting saya tak b0  gel.. nonsense.. lps tu cakap lps ni.akan lebih berhati2.. cheap ashira..

2) Hahah teringat psl kes stacy dulu. Mcm gini la. Mcm bulu jem  bot duk berlonggok kt situ.

3) Memang pon kedudukan bunga tu lain macam. Atas tu ok je keliling pinggang. Alih2 bawah sej emput betul2 area tu. Apa salah tabur sikit bunga ke peha.

Tak de ler ketara sgt yg sejemput kat bawah tu. Dah ler minggu sudah2 pakai se lu ar mcm tak de se lu ar. Mentang2 dia mak jan, saje buat gimik bagi dia baju bukan2.

4) teringat baju stacy cam bulu jem  but xpernah trim seribu tahun tu..saje je kan designer nak letak cmtu..

ada video nyanyian bawah sana

Biodata Penyanyi Ashira Aziz, Peserta Gegar Vaganza Musim 7 (GV7) 2020

Siapa Ashira? Sharifah Nur Ashira Syed Abdul Aziz atau nama popularnya, Ashira merupakan salah seorang penyanyi yang terpilih untuk menyertai program realiti nyanyian, Gegar Vaganza musim ketujuh (GV7).

Edisi 2020 pertandingan yang membariskan penyanyi berpengalaman itu antara lain menampilkan Mus (May), Noraniza Idris, Ayu Damit, Rozita Izlyn, Aju (vokalis kumpulan Success), Yantzen, Haslinda, Linda Nanuwil (Akademi Fantasia Musim 2 – AF2), Cliff Umar (vokalis Projek Pistol), Oja, Nomad, kumpulan Indigo dan kumpulan Eva.

Biodata Dan Latar Belakang
Nama sebenarnya, Sharifah Nur Ashira Syed Abdul Aziz.
Menggunakan nama komersial, Ashira atau Ashira Aziz.
Lahir pada 28 Oktober 1986.
Berumur 34 tahun (2020).

Antara lagu dipopularkannya termasuk Di Ombak Resah, Selamanya Takkan Berakhir dan Buat Insan Tersayang (duet bersama Eddie Hamid). Laman sosial Instagramnya atas nama akaun @ashiraaziz sehingga kini mempunyai lebih 2,000 pengikut.

Fakta Menarik

Juga selesa disapa dengan nama panggilan, Oshin.Memasuki dunia seni hiburan sejak usia 14 tahun.
Pernah mengecap kegemilangan populariti pada era 2000-an. Kini memegang peranan sebagai ibu tunggal yang membesarkan seorang anak lelaki bernama Megat Shazril Haziq Hadi,

berumur 14 tahun selepas bercerai lima tahun lalu. Aktif menjayakan persembahan nyanyian live band di sekitar Kuala Lumpur termasuk persembahan antarabangsa seperti di Dubai dan Abu Dhabi.

Bagaimanapun kini mula kehilangan punca pendapatan kerana kelab malam tempat beliau menyanyi ditutup sejak pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) pada Mac lalu, angkara wabak Covid-19.

Lantas beliau menyara kehidupan dengan menjual laksa dan mengusahakan perniagaan dalam talian, walaupun sudahnya tidak membuahkan hasil. Pendapatan dengan membuat siaran live di aplikasi Bigo juga hanya mampu melangsaikan bayaran bil elektrik dan air sahaja.

Sehari selepas menerima berita layak ke GV7, beliau telah diminta keluar dari rumah kerana tidak membayar sewa sebanyak RM1,200 (sebulan) selama enam bulan.Menjelang penyertaan dalam GV7, beliau terpaksa menumpang di rumah kakaknya di sekitar Kuala Lumpur dan berpisah dengan anaknya yang tinggal di rumah seorang lagi kakaknya.

Tekanan hidup didepani membuatkannya hilang keyakinan diri dan ada ketikanya menangis secara tiba-tiba.Anak lelakinya juga mengalami tekanan sebagaimana dilaporkan oleh guru sekolah beliau.

Sumber : apeceritatv

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *