Dunia

“Mengaku pernah kahwin dengan ular jadian” lni pengakuan yang mengejvt beliau

Peramal nasib kontroversi Indonesia, Mbak You sekali lagi mengejutkan ranah hiburan Republik tersebut dengan pengakuan anehnya.

Muncul menjadi tetamu di saluran YouTube Denny Sumargo, Mbak You kali ini tidak memberi ramalan, namun membongkar kisah kehidupan peribadinya.

Perempuan dengan nama penuh Euis Juwariyah Johana ini mengaku pernah menikah dengan ular jadian sewaktu berusia 30 tahun. Ular jadian itu bernama Kyai Wahyo Slamet.

Dakwa Mbah You, pernikahan luar biasa mereka itu turut disaksikan oleh seorang jirannya, begitu laporan yang dipetik dari InsertLive.

“Jiran saya namanya Mbak Umi, dia tiba tiba cakap ‘Mbak You, tadi malam saya lihat anda menikah dengan ular di bilik’, terus saya katakan kepadanya, ‘tolong jangan beritahu sesiapa’,” cerita perempuan itu.

Dia mendakwa sebelum menikah dengan ular jadian tersebut, dirinya sudah lama sedar mengenai kewujudan binatang itu. Katanya, ular itu sudah menemaninya sejak kecil, malah tidur bersama.

“Waktu kecil pun, saya tahu yang dampingi saya ada ular yang ada kakinya, saya tahu. Saya tidur, kadang dia di lantai,” tambahnya.

Mbah You menambah lagi: “Saya tanya tentang ular itu. Siapa ularnya?

“Itu ular jadi jadian, jadi jangan takut. Kemudian usia saya meningkat dan ular itu masih setia menemani saya.

“Jadi pada usia 30 tahun, saya menikah dengan ular itu.”

Nama Mbak You memang sangat terkenal dalam kalangan rakyat Indonesia. Perempuan berusia 47 tahun ini sering meramal kejadian yang didakwa bakal berlaku seperti bencana termasuk meramal kehidupan para artis.

Terkini, namanya menjadi panas selepas meramalkan Presiden Jokowi akan jatuh dari menjadi orang nombor satu Indonesia sehingga ada pihak yang ingin dia segera ditangkap polis.

Kredit Foto: Insertlive

Instagram : mbakyou17

Sumber : Gem pak

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *