Hiburan

knapa wajah Engku Aleesya mcm kurang ceria semalam?

Perkahwinan Noor Nabila dan Engku Emran pastinya menjadi sor0tan utama media pada hari ini kerana khabar ang1n yang berteb4ran sejak beberapa minggu lalu akhirnya terjawab juga dengan majlis nikah ringkas mereka pada pagi tadi.

Nabila dan Engku Emran dilihat sepadan dengan masing-masing memakai busana berona putih sed0ndon di majlis yang hanya dihadiri 20 hingga 30 tetamu sahaja.

Namun begitu, di sebalik kemeriahan majlis ringkas mereka, anak Engku Emran bersama bek4s isterinya, Erra Fazira iaitu Engku Aleesya pula menjadi bualan netizen.

Ramai yang memuji penampilan ayu anak gadisnya yang sudah berusia 11 tahun. Engku Aleesya cantik mengenakan baju berwarna krim sedond0n dengan selendang yang dipakainya.

Ramai yang memuji penampilan Engku Aleesya terutamanya di ruangan Twitter apabila melihatnya yang hadir mendampingi bapa tersayang yang bernikah pada pagi tadi.

Beberapa gambar yang dikongsikan Neelofa di IG story juga menunjukkan anak kepada Engku Emran tersenyum manis duduk diantara bapa dan Noor Nabila.

Engku Aleesya merupakan satu-satunya anak hasil perkahwinan terdahulu Engku Emran bersama selebriti terkenal Erra Fazira. Mereka pernah bernikah sekitar tahun 2007 dan hanya bertahan kira-kira 7 tahun apabila masing-masing mengambil keputusan untuk berpisah pada tahun 2014.

Seolah jadi imbas dari perceraian Laudya Cynthia Bella dan Engku Emran, Aleesya kini tinggal dengan sang ibu kandung.

Mantan istri Engku Emran tampak ceria dalam unggahan terbaru Erra Fazira.

Dalam unggahan tersebut memperlihatkan saat Aleesya terlihat sedang tidur di sebuah kursi yang ditemani kucing.

Baca Juga: Simpang Siur Kabar Perceraian Laudya Cynthia Bella dan Engku Emran Ramai di Malaysia, sang Mantan Istri, Erra Fazira Angkat Bicara: Saya Sedia Mendengar

Dalam unggahan berikutnya, Aleesya tampak berusaha untuk mengaji Al Quran dengan nada yang fasih.

Kondisi terkini Aleesya pasca perpisahan Bella dan Engku Emraninstastory/errafazira
Kondisi terkini Aleesya pasca perpisahan Bella dan Engku Emran
Baca Juga: Kompak dan Akur, Begini Potret Kedekatan Laudya Cynthia Bella dengan Erra Fazira di Ulang Tahun Aleesya

Tak cuma itu, beberapa waktu lalu, Aleesya dan Erra Fazira membuka sesi tanya jawab. Menggunakan fitur “Ask me a question” di instagram, Aleesya dan Erra Fazira pun menjawab pertanyaan apapun dari netizen.

Salah satu pertanyaan yang ditujukan untuk Aleesya adalah rindu kepada Bunda.

Diketahui, Bunda merupakan panggilan sayang Aleesya untuk Laudya Cynthia Bella.

“Rindu ke dengan bunda??” tanya seorang warganet.

Aleesya pun segera menjawab dengan tegas jika dirinya rindu dengan Bella dan berjanji akan menjadi anak yang baik.

“Of course I miss her, I promise to be a good girl and Bunda if you watching this, i miss you! Bye, take care,” ujar Aleesya.

sumber

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *