Hiburan

Kecoh tentang Siti Nurhaliza hamil. Kali ni video Tokti seakan bagi hint macam tengah hamil. Ini yang warganet nampak dalam video tu sampai ada yang teruja

Sejak September lalu, spekulasi kehamilan penyanyi tersohor Datuk Seri Siti Nurhaliza menjadi kecoh di media sosial sehingga menjadi tanda tanya orang ramai terutama peminatnya. Terbaru, perkara tersebut kembali meraih perhatian apabila terdapat seorang pengguna laman Twitter memuat naik semula dua video Instastory milik penyanyi berusia 41 tahun itu.

Tokti bagi ‘teaser’ ke tu?

Satu video tersebut memaparkan penyanyi yang mesra dipanggil Tokti itu sedang merakam nasi ayam dimana kelihatan sedikit pada bahagian perutnya sekali gus menimbulkan spekulasi berkenaan. Satu lagi video pula turut

kelihatan bayang-bayang bentuk badan penyanyi nombor satu itu ketika melalui peti pasar raya seolah-olah sedang hamil. Posting itu dihujani pelbagai komen yang rata-rata mengakui ternampak seperti ‘baby bump’ selain meluahkan rasa teruja walaupun belum ada pengesahan daripada Tokti mengenai perkara tersebut.

“Katanya dah hamil 4 bulan..”

“Aafiyah jadi kakak nanti..”

Terdahulu, isteri kepada Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa itu menjalani pembedahan kecil sebagai persediaan untuk cahaya mata kedua selepas dikurniakan Siti Aafiyah yang kini berusia dua tahun.

Sumber: Twitter

Setelah Sekian Lama Menyepi Akhirnya Terjawab Segala Teka Teki. Datuk Siti Nurhaliza Tampil Bersuara Buat Satu Pengakuan Bila Ditanya Tentang Hamil Ank Kedua.

Siapa tidak kenal dengan figura hebat ini yang sememangnya cukup sederhana orangnya. Tidak pernah sekali dirinya melatah apatah lagi memberi jawapan slnis tatkala ditanya soalan pnas. Dia seolah kebrl namun tidak lok3k manis senyuman.

Pastinya di tangga usia lebih dua dekad bergelar nakhoda bahtera seninya, bergentayangan pengalaman menjadi peta panduan. Pelbagai kontr0versl, pahlt difitnh dan bermacam lagi ujian sudah ditempvh memat4ngkannya. Diaju soal rezeki anak, mungkin bagi figura seni lain, itu cukup pahit untuk diteln hidup. Namun, Datuk Seri Siti Nurhaliza tetap membalas dengan lirik mata mengvkir senyumannya. Sementelah, ramai yang mula berspekvlasi tentang keh4milannya. Ada yang sudah seperti duduk serumah menglyakan desas desus itu.

Siti Aafiyah civm perut jer, kec0h satu Malaysia dikatakan h4miI

Ada juga mula menjadi Detektif Conan, mervngkai satu persatu bayangan yang ada. Mana tidaknya, hanya kerana puteri sulungnya, Siti Aafiyah mencivm pervtnya berulang kali tatakala bersama dalam sesi live penyanyi bersuara emas ini, kec0h terus media soslal.

Rata-rata seperti meraikan berita kemenangan yang ditunggu lama. Namun suri hati Malaysia ini mahu peminat terus mendoakan usahanya untuk mendapatkan cahaya mata keduanya.nMalah dia sendiri tidak pernah berselindung berhubung s0al rezeki anak.

” Mengenai prosedur lVF juga saya kongsikan sebelum berehat dahulu. ” Sesiapa yang mengetahui bagaimana proses dan perjalanannya, mereka akan memahami kenapa saya pinta untuk berehat. ” Semuanya ada prosedur dan saya menjalaninya dan berusaha apa yang terbaik. Saya kira diri perlu diberikan masa.

” Saya sendiri sudah memberitahu media dan peminat bahawa perlu berehat sebelum ini,” kata penyanyi yang sudah memiliki 19 album ini. Tidak terslnggung apatah lagi berkecil hati tatkala soalan tentang kehamilan diulang tanya, jelas penyanyi lagu berh4ntu Cindai ini, apa yang dia dambakan kini adalah doa ikhlas daripada peminat tersayang.

” Saya tidak pernah berselindung tentang saya mahu berehat dan berusaha untuk mendapatkan zurlat. ” Tentunya saya meminta masa untuk semua ini. Justeru, saya hanya mohon para peminat mendoakan apa yang terbaik,” kata isteri kepada Datuk Seri Khalid Mohamad Jiwa ini.

Bukan mudah bergelar seorang Siti Nurhaliza. Setiap gerak geri, tindak tanduk diperhatikan segenap manusia. Bvruk baik sentiasa diperkatakan. Itu bayaran setimpal seorang anak seni. Populariti itu bukan hadir bersama suka. Disulami duka, itu pastinya ada dalam setiap diari hidup anak seni berjaya. Begitu juga Siti Nurhaliza. Ada sahaja yang tidak suka, tidak berpuas hati.

Sering kali dikrltlk soal penampilannya, menerusi muzik video lagu baharu, Siapa Tak Mahu, Siti Nurhaliza seperti ‘membalas dndam’. Menutup mulut-mulut nakal yang sering kali melabelnya sebagai sasaran fesyen.

Mana tidaknya, gaya penampilannya dipuji ramai. Malah, peminat sangat suka dengan kesegaran dan fesyen yang ditampilkan dalam muzik video tersebut. Tidak hairan, hanya dalam seminggu, video itu sudah mendapat lebih 2.1 juta tontonan!

Sumber:utusan

Untung Dapat Jadi Pengasuh Aafiyah. Akhirnya Terbongkarkar Identiti Sebenar Gadis Cantik Yang Selalu Ada Dengan Tokti Ni. Mengejutkan Rupa Rupanya Dia Bukan Calang Calang Orang.

Mungkin ramai yang tertanya-tanya siapa gerangan wanita cantik yang membahasakan dirinya sebagai kakak kepada anak penyanyi nombor satu negara, Datuk Siti Nurhaliza, Siti Aafiyah. Kalau nak tahu, pemilik nama Dayah Zubit ini merupakan pengasuh kesayangan Aafiyah.

Menerusi perkongsian di portal InTrend, Dayah membuka cerita mengenai kisahnya bersama dengan keluarga Datuk Siti Nurhaliza. Ini merupakan fakta-fakta dan perkongsian Dayah mengenai pengalamannya diterima sebagai pengasuh Aafiyah.

1.Dayah berusia 24 tahun dan berasal dari Padang Serai, Kedah. 2.Mempunyai diploma dalam bidang Kejururawatan. Dayah mencuba nasib menjadi pengasuh selepas mendapat tahu mengenai Datuk Siti sedang mencari jururawat peribadi. Namun pada ketika itu dia tidak mengetahui tugasan untuk menjaga Aafiyah.

3.Dayah menghubungi pengurus Datuk Siti, Kak Rozi dan Kak Rozi menyuruh Dayah datang terus ke rumah Mak Iti (panggilan mesra Datuk Siti) untuk sesi temuduga. 4.Nervous! Itu perasaan yang digambarkan Dayah sebaik tiba di rumah Siti. Dayah kemudiannya ditemuduga oleh Mak Iti dan Datuk K.

5.“Dayah diberi pilihan sama ada mahu duduk sekali atau balik hari tapi kalau ikut daripada butir bicara Mak Iti, dia lebih mahukan Dayah tinggal bersama kerana Dayah perlu sentiada ada bersama Aafiyah walau ke mana Aafiyah pergi. Jadi, Dayah pun fahamlah,” ujarnya.

6.21 Mei 2018 bermulalah kerja baharu Dayah sebagai pengasuh kepada Aafiyah. 7. “Tidak dinafikan, perasaan bercampur-baur. Bukan apa, risaulahkan ini bukan tugasan mudah, kita diamanahkan menjaga anak orang, apatah lagi anak kepada orang terkenal. Risau kalau apa yang akan kita beri tidak menepati ‘standard’ yang dimahukan.

Namun, perlahan-lahan, Dayah cuba membiasakan diri dengan tugasan baru itu dan semua orang di rumah itu memberi kerjasama yang baik dan memudahkan urusan Dayah,” jelasnya.

8.Pada awalnya dia berasa kekok namun dia bersyukur kerana diberikan majikan yang baik seperti Siti dan Datuk K. Kata Dayah, Siti memainkan peranan penting dalam memastikan dirinya sentiasa berasa selesa seperti keluarga sendiri dan tidak terasing.

9.Menurut Dayah, Siti merupakan seorang ibu yang lembut, seperti mana yang kita tengok di Instagram, begitulah cara dia melayani Aafiyah. 10.Dayah menerima tawaran dari KKM untuk jawatan tetap di Hospital Pulau Pinang namun hatinya berbelah bahagi dan akhirnya menolak tawaran tersebut kerana kasih sayangnya terhadap Aafiyah. Terdahulu Dayah juga pernah merakamkan video pendek gelagat Aafiyah melakukan #patiencechallenge (ujian kesabaran) yang tular sekitar Mei lalu.

Sumber: InTrend

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Sumber : GEMPAK

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *