Hiburan

“Kau tak balik duduk rumah betina ni”- Istri Syuk Dakwa Di Cvrang Lagi, Siap Tunjuk Bukti

Sebelum ini seorang individu mendakwa Shuk mempunyai hubungan dengan seorang wanita dikenali sebagai Fara Salleh. Di dakwa Shuk pernah menghamilkannya dan memaksa dia untuk menggvgvrkan k4ndungan tersebut. Malah, mendakwa Shuk sendiri yang membawanya untuk g4gurkan anak.

Di maklumkan juga hubungan sulit Fara dan Shuk sejak setahun lalu kini diketahui oleh isteri pelawak berkenaan, Rossalennah Natassyiah.

Shuk juga mengakui pernah mengenali wanita dikenali sebagai Fara Salleh dan isterinya tahu tentang perkara itu. Namun, dia dan isteri sudah berbincang tidak memberi kenyataan lanjut memandangkan hal itu sudah selesai.

Namun terbaru di IG isteri syuk seolah menggambarkan suaminya kembali curang

Video yang menunjukkan kasuh syuk di rumah wanita lain

…suami aku ada dalam rumah ni.. ak dah suru buka utk cek tp ak d halau.. kasit shuk pergi kerja pagi tadi.. Malam ni perjalanan ku jauhh sgt.. org tido tapi ak bekliaran cari laki aku d mana.. jgn cakap ak buka aib lagi

 

Merayu menangis depan pintu

Allah tu maha adil.. naluri isteri x pernah salah.. Allah dah tunjuk semua slama ni tp ak diam.. seraa ada saksi pergi sini dgn p.a shuk.. dia kol faara.. suru shuk kluar.. shuk bercakap melalui fon fara kta xnak kluar.. selagi ak ada.. apa jdi dia xkan kluar.. bygkn la apa perasaan aku .. ak x pernah sesedih ini.. sesakit ini .. ak dah cukup pendam mcm2.. Allahukabar.. bila Allah menghendaki akan sesuatu tiada siapa dpt halang.. ak dah merayu menangis depan pintu minta belas kasihan dgn kau farah..

kau usir aku.. kau campak kasut shuk depn ak suru bawa balik.. apa dosa ak kamu but mcm ni.. ak ada anak2 ak perlu jaga.. kau canang ak sana sini.. kau persendakan aku.. dan kau @shuk_hotfm kau setiap hari balik menipu dgn aku.. kau buat ak dgn anak2 mcm xda perasaan.. ak dah melutut merayu dgn kau tolong balik pda kmi.. sayang kmi.. tp apa yg kau buat mlm ni.. apa yg kau buat slama ni.. ak sayangg kau dgn anak2 ak x sanggup berpisah.. tapi kau hancurln aku hari demi hari.. kau tpu aku.. ak dah puass sgt menangis.. kaki kau pun ak dah cium @shuk_hotfm minta ampun spy kau balik la dgn aku dan anak2.. esok2 nya kau buat lagi.. kau buat lagi .. dah xda rasa bersalh pun dlm diri kau..

 

Perbualan isteri syuk dengan wanita yang di dakwa curang bersama syuk

Ak selalu kena maki kena wasap.. ak suda cukup tabah.. aku sudah cukup sabar.. tp kau @shuk_hotfm x pernah hargai.. kau off hp.. ko tgl kan aku dgn anak2 dkt rumah siang malam tggu kau.. aku x tau nak jwab dkt anak2 dah.. so,selamat berbahagia la kamu k . 1 penipu.. 1 acah2 play victim. X besalah ..

 

Terduduk menangis  depan pintu merayu rayu suruh suami aku kluar dan balik..

Komen netizen

sumber : IG rossa.serra / trending network

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *