Hiburan

“Kahwin dulu pun kau tak kerja, maid pun bukan kau bayar”-Adik Nadia

Kemelut rumah tangga Nadia Brian hangat diperkatakan apabila suaminya, Mu’izz Nasruddin mendakwa melihat pelakon itu curang di depan matanya serta mempunyai bukti isterinya bersama lain di sebuah hotel.

Susulan pendedahan itu, Instagram Nadia dibanjiri dengan komen kecaman netizen. Namun, seorang wanita menggunakan akaun lydiabrian dipercayai adik Nadia tampil ke hadapan demi mempertahankan maruah kakaknya.

Menerusi beberapa posting di Instastory, Lydia mendakwa Mr M dipercayai Muizz yang juga abang iparnya itu seperti mempunyai masalah mental kerana pandai berlakon untuk meraih simpati orang ramai.

Menerusi satu perkongsian di Instagram, wanita itu turut menasihati netizen agar tidak melemparkan tuduhan tidak berasas serta tidak menjaga hal tepi kain keluarga mereka.

beliau menjawab persoalan akak dia check in hotel dgn lelaki

komen p3das netizen

kalau dah tau laki tu takdak duit yang kau kahwin dgn dia kenapa! pastu nak buruk kan sesapa sendiri selalu nya yg akan menang ni perempuan bab bab ni 😅

Dh tau xkeja knapa nk kwin gk… Hbis mjlis kwin hr tu nadia la payung eh.. tu yg bengkak hti agknya.. klu suami dia dh bhabis ribu2 ingat sng2 ke suami dia ceraikan..

kwin pn bru lg.. klu suami dia ada pmpuan lain.. buat apa bhbis utk kwin dgn nadia. Msti nadia ada buat slh bsr smpai suami dia ceraikan dia.

Bukti pn ada katanya… So nadia diam2 sdh.. lg byk aib kn tbongkar nnti. Settle je laki bini. Ipar duai xpyh msuk cmpur. Ini lbh sudu dr kuah… Blumba2 buka aib..

Mustahil la ada artis kawin dgn org laki xkje..kakak ko artis kot. Xkan dia main angkut je..klu cmtu baik kakak ko kwin je dgn aku.aku kje tp kje biasa la. despatch.bukan bisnesmen ke ahli politik ke..pemain bola ke

Sapa tak mental ada bini check in hotel dengan laki lain..dia 2 je sama ada mental tu dia tahan dan tak..dan si Muiz ni dia tahan..kalau tak tahan memang dah kena humban dedua tu dari tingkap hotel.
Sekadar Menambah Perisa. artikel sumber

Sumber : apaceritatv

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *