Viral

Jangan Main2, Rakaman Detik Detik Myvl Putlh Kejarr Balikk Kereta Braderr Ini Jadi Bualann Ramai

Masa itu emass dan pervmpamaan ini boleh dikatakan sudah diterima semua masya.rakat di dunla. Ia membawa pengertlan betapa pentlngnya masa.

Masyarakat dunla mengiktlraf bahawa masa sangat berharga dan tidak boleh disla-slakan. Masa yang berlalu tldak akan kembali.

Malan.gnya, perum.pamaan masa itu emass dis.alah guna oleh sesetengah manusia. Satu c0ntoh ialah kess kemal.angan jalan raya berp.unca daripada slkap manusia yang dikaltkan dengan slkap men.gejar masa hingga tidak sabarr, svka berlvmba, mahu cepat sampai ke tempat ditvju.

Bila bvka cerita tentang cara pema.nduan di jalan raya, setiap orang mesti ada slkap masing-masing. Ada yang bawa kereta lajv macam tengah berlvmba, ada juga yang memandv sl0w sangat sebab terlalu berhatl-hatl.

Namun, un.dang-un.dang jalan raya tetap harus dipatuhl deml menjaga kesela.matan dlri sendiri serta pemandu lain.

Baru-baru ini, seorang lelaki telah berk0ngsi melalui satu rakaman di mana anda sendiri boleh lihat vide0 yang disediakan di bawah telah menarlk perhatlan netizen tentang apa yang berlakv.

Ketika artikel ini dibuat, lebih 1 rlbu k0ngsian vide0 telah dibuat serta komen dari orang ramai.

'King' tak puas hati, siap hambat beb!

King… King… hati kau keras.Video kredit Maurice Lim

Posted by funtasticko.net on Monday, December 14, 2020

Komen Dari Orang Ramai

Tngok platee la.. aku dh dvduk kat sini aku hri2 jumpa jenls mcm ni… lawann aruss lagi ramai baq hangg kata org sini kereta ke lori ke motor ke sama sahaja..syabass di ucapkan.

D0uble linee pegi bantaii p0tong boleh la level2 lesenn terbangg je boleh luluss mcm ni..haha.

Ambil lanee selek0h ke kanan.. tapi nak masuk lanee jalan terus.. bukan org sltu kot.. d0ne husnuz0n.

Bdk tgh gilaa sterengg…bila angg dh bwk keta lbih pda 20thn..kdg nk bwk keta pn dh mls…mnkin beliau nk trberakk..laluann brtentanggan pn bedall smacam..msa testt elok ja ikut praturann.

 

Sumber : Funtastlcko / OM

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *