Keluarga

Hantaran bukan sikit keluarga dia minta, 15k tak masuk barang2 hantaran sebab mak aku sangat berkenan sangat2 dengan dia, masa kahwin tu mak aku yang sponsor barang2 hantaran

Hantaran bukan sikit min15 ribu tak masuk barang2 hantaran sebab mak aku sangat berkenan sangat2 dengan dia, masa kawen tu mak aku yang sponsor barang2 hantaran

Asalamualaikum admin. nie fb kawan saya. Tolong hidekan ye. Hujung tahun lepas saya telah bernikah dengan janda anak 2 orangnya baik lemah lembut pandai uruskan rumah tangga pandai ambil hati orang tua serba serbi sempurna la.

Walaupun tak berniqab, dia pandai jaga penampilan sebagai wanita muslimah. Bertudung labuh dan tetap aurat dengan sempurna. dia handle bisnes yang dia sama2 buat dengan ex husband dia sebelum ex dia pergi menghadap illahi. Dia tak la kaya sangat tapi cukup untuk dia dan anak2 dia hidup selesa. aku pun ada bisnes sendiri yang boleh kata setaraf dengan bisnes dia..

Gambar hiasan

Tapi kan min, aku betul2 tak sangka kebaikan dia semua tu cuma lakonan je. Rupa2nya dia dah tak ada dare, dah tak suci dan semua tu terbongkar selepas malam pertama kami bersama.

Hantaran bukan sikit min15 ribu tak masuk barang2 hantaran sebab mak aku sangat berkenan sangat2 dengan dia, masa kawen tu mak aku yang sponsor barang2 hantaran dan barang kemas dia. Cincin, gelang dan rantai je dah lebih 13 ribu. Tak masuk lagi perfume dan jam tangan berjenama.

Bapak aku pulak sanggup nak sponser tiket untuk kami ke luar negara. Bukan kami berdua je tapi dengan pengasuh dan anak2 dia sekali

Aku buntu min nak berpisah aku takut nanti kalau mak bapak aku tidak boleh terima sebab mak bapak aku memang sayang sangat2 dengan dia min tatang dia macam minyak yang penuh anak2 dia pun mak bapak aku sayang sangat2 mcm cucu sendiri tapi aku tak sanggup min hidup dengan perempuan yang acah2 suci dan talam 2 muka macam tu.

Nampak baik. Tapi tak ade dare dan murahan. Aku stress min. Tolong aku min. Aku buntu. Tak tau nak buat apa. Sekarang aku rasa jiijik nak sentuh dia. Dia asyik nak mengo da aku. Apa perlu aku buat?

sumber : krt

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *