Keluarga

Isteri Meningg4I SeIepas Melahirkan Anak Ketika Dij4ngkiti C0VID19

Nilai: Seb4k dan p1lu apa yang terj4di, Seorang b4pa reda dengan ketentuan Il4hi apabila isterinya men1nggal dun1a akibat jangkitan C19, namun anak dik4ndungnya selamat diIahirkan dalam keadaan pr4matang ketika itu. Mohd Shahril H4kimi H4mdan, 41, berkata selepas dimaklumkan dia sekeluarga menghidap jngkitan v1rus itu, hanya isteri, H4smira Hussain, 38, dan anak sulungnya, Nurhasmieda, 20, dibawa…

Keluarga

“Mama, tlong mama”. Aku menggigil dan Aku nekad cepat2 aku msuk, aku svmpah dan maki2 suami. Dia terperanjat.

Foto sekadar hiasan. Terima kasih kerana membaca artikel kami ini. Mohon kongsi jika bermanafaat dan mohon maaf jika ada tersilap dan salah. Assalammualaikum dan salam sejahtera semua. Aku Jia. Nama samaran. Baru baru ni aku ada baca tentang anak depr3ssion sebab parent baran. Yang aku nak cerita di sini tentang anak aku yang sulung. Aku…

Keluarga

Adik nak sangat masuk sekolah berasrama tp kami tak mampu. Malam tu kami nekad intip adik dlm stor, Menitik air mata kami teng0k apa yg ada dlm stor tu.

Terima kasih admin kalau cerita aku ni berjaya disiarkan. Sebenarnya cerita yang aku nak k0ngsi ini, tak ada apa-apa pon. Biasa-biasa sahaja. Tetapi cukup terkesan bagi aku bila aku tengok dekat FB dan TV harini penuh bercerita pasal hantar anak ke sekolah. Aku pon ada kisah jugak pasal hantar orang ke sekolah,tapi bukan anak, tapi…

Keluarga

Pilu, lstri Mnyusul Prgi Sehari Slpas Suami Dijmput IIahi, TinggaIkn Ank 2 Thun Akibat C0VlD

Sejak kebelakangan ini banyak kemat.ian yang disebabkan oleh pndemik C0Vld 19. Ada yang kehiIangan ibu mahupun bapa dan ada juga yang kehiIangan suami atau isteri atau ahli keluarga tercinta. Seperti apa yang dik0ngsikan oleh shakinah sf dilaman facebook miliknya, dia kehiIangan seorang sahabat iaitu Rien Rieyana yang sangat baik aklbat CoVld 19. Bvkan itu sahaja,…

Keluarga

Geram tengok suaml akak ni selalu sgt mkn kat kedai aku, hensem pulak tu buat aku pasang niat untuk

Asalamualaikum .. semasa saya berumur 24 tahun, saya jenis yang ramah dan suka bergaul, saya juga akan berusaha sehabis mungkin untuk mendapatkan apa yang saya mahu. Saya juga serius cantik, putih gebu, tinggi ala2 model, dan ramai lelaki yang ingin mendekati saya, dengan berbekalkan plajaran dan segulung degre yang saya ada. Saya ditawarkan bekerja sebagai…

Keluarga

Vide0 : Reaksi Bapa Gara2 Ank Raih Result ‘Straight A’ SPM Buat Ramai Yang Tersentvh

Tak d1nafikan lagi, bukan sen4ng untuk melihat seorang ay4h mengalirkan air mata. Namun seorang ayah disif4tkan sebagai tegas, garang atau suka bergur4u senda tetapi mereka juga mempunyai naluri yang lembut. Begitulah seperti yang dikongsi oleh pelajar ini yang m3nerima keputusan SPM p4da hari ini. Men3rusi sebuah video yang dik0ngsi di TikTok, dia sempat merakam reaksi…

Keluarga

Ibu Kekasih Minta Hantaran R M30,000, Lelaki Ini Sanggup Berpisah

Setiap pasangan yang bercinta pasti impikan hubungan yang dibina kekal hingga ke jinjang pelamin, namun lelaki ini terpaksa melupakan hasratnya itu kerana tidak mampu memenuhi permintaan ibu kekasihnya. Menerusi satu video tular di TikTok, Ahmad Syahriman berkata dia hanya memiliki pendapatan pendapatan sederhana dan tidak mampu menyediakan wang hantaran sebanyak RM30,000 yang diminta. Menerusi video…

Keluarga

Vide0 : Aktiviti Bermaaf-Maafan Hiba Bertukar Gelak Tawa, Gelagat Keluarga Ini Paling Mencuit Hati!

Masih belum terlambat untuk Hot FM mengucapkan salam aidilfitri buat umat Islam di Malaysia yang menyambutkan pada 13 Mei 2021. Seperti yang ramai tahu, Syawal kali ini disambut berlainan dengan tahun-tahun sebelumnya kerana pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang dikuatkuasakan bagi membendung penularan COVlD-19. Sehubungan dengan itu, aktiviti rentas daerah dan negeri juga tidak dibenarkan…