Hiburan

Bonda Rozita Terpaksa Tegur Sajat Apabila Dia Berpakaian Tidak Sen0noh

Ibu kepada usahawan kosmetik, Datuk Seri Aliff Syukri iaitu Rozita Ibrahim tampil menegur kesalahan usahawan kontroversi, Nur Sajat Kamaruzzaman di platform Instagram (IG)nya.

Sajat telah mengundang kata-kata kesat daripada kalangan warganet dengan memuat naik beberapa keping foto dan video berbikini.

Menurut Rozita, Sajat tidak sepatutnya melakukan perkara yang akan menyakiti diri sendiri suatu hari nanti.

NASIHAT BONDA ROZITA KEPADA SAJAT

Bonda Rozita Tegur Sajat Pakai Bikini

“Assalamulaikum Sajat. Maaf bonda nak tegur. Jangan buat macam ni kesian pada diri sendiri Sajat. Makin sakit nanti.

“Allah sayang Sajat banyak nikmat Allah kasi. Sudah la Sajat,” tulisnya di salah satu ruangan komen.

Tambah Rozita, dia berharap agar Sajat berhenti berkongsi perkara tidak senonoh ini kerana akan mengundang dosa.

“Jangan terperangkap lagi jauh. Sajat tau segalanya dan jangan ajak orang lain buat dosa sebab kita ya dik!!

“Bonda mohon jangan post benda gini lagi. Salah ni Sajat,” tulisnya lagi.

Menjengah di ruangan komen, rata-ratanya meninggalkan komen ‘pedas’ serta berbaur lucah namun tidak dihiraukan Sajat.

Terdahulu, nama Sajat menjadi sebutan ramai selepas berpenampilan wanita ketika menunaikan umrah bersama keluarganya.

SAJAT KANTOI SELULIT

Usahawan kosmetik popular, Nur Sajat Kamaruzzaman sekali lagi mengundang perhatian netizen apabila memuat naik sepotong video dia menari dengan hanya mengenakan bikini.

Video itu dikongsi menerusi sebuah entri di akaun Instagram miliknya buat tatapan ramai.

Menerusi video berdurasi sekitar 15 saat itu, Sajat dilihat menari sambil menggayakan bikini berwarna hijau.

“TikTok jap uols,” katanya ringkas sebagai kapsyen.

Video berkenaan kemudian telah mendapat kecaman ramai apabila beberapa netizen menganggap ianya agak keterlaluan dan seksi.

Malah, tidak kurang juga yang mencari kekurangan Sajat dengan meninggalkan komen berbaur penghinaan seperti menegurnya mempunyai banyak selulit.

SAJAT RESPOND PASAL SELULIT

Tidak melatah dengan hinaan tersebut, Sajat tampil membalas komen berkenaan.

“Normal lah kalau ada pun, bangga” katanya.

Anda boleh lihat antara komen ‘nakal’ netizen di bawah.

Sajat Mengadu Pada Mak Ayah

Selepas terima banyak kecaman posting berbikini, Sajat muat naik satu lagi status dan kali ini dia mengadu pada mak ayah dia.

Siapa kutuk saya,saya bagi tahu kat mak ayah saya…makkk ayahhh
Tengok ini!!! Ada org kacau sajat!

Maaf video tidak dapat kami paparkan. Sekiranya anda ingin melihat video sajat berbikini sila ke instagram rasmi Sajat.

Sumber : GEM PAK

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *