Hiburan

Sharifah Shahirah dapat menantu pertama, Ramai terkejvt bila dapat tahu umur beliau

Tiada yang lebih menggembirakan penyampai radio Suria FM, Sharifah Shahirah, 48, apabila anak sulungnya, Allisya Tahir, 25, s.elamat dinikahkan dengan jejaka pilihan di sini, semalam. Shahirah yang mesra disapa Shiera ters.entuh ramai kenalan tidak menduga dirinya sudah menerima menantu hingga ada yang menitiskan air mata pada majlis itu. Sekadar info, Sharifah Shahirah binti Syed Abu…

Hiburan

“Mana maruah kamu Lelaki? Bawah tempat rahsia suami saja tahu” Pendakwah lantang bersuara, label suami d4yus jika biar perkara ini berlaku..

KETERUJAAN pastinya dirasai oleh ibu bapa yang bakal menimang cahaya mata. Bagaimanapun banyak persediaan perlu difikirkan sebelum proses kelahiran termasuklah pemilihan hospital dan doktor. Jika bersalin di hospital swasta, bakal ibu boleh memilih mana-mana doktor yang disukai atau dirasakan selesa, tetapi ‘kelebihan’ ini tidak diperolehi jika bersalin di hospital kerajaan, Mahu atau tidak, ibu-ibu hamil…

Viral

“Kalau betul sekalipun, memang tak patut buat macam tu” tinggalkan ibu yang tenat dirumah, rupanya ini pvnca sebenar lelaki mengamok

Sejak semalam, tular sebuah video memaparkan seorang perempuan ditendang dan ditampar beberapa kali sebelum dilibas selipar oleh seorang remaja lelaki sehingga mencetuskan kemarahan ramai. Menerusi video tersebut, remaja lelaki berkenaan dilihat menampar muka perempuan terbabit beberapa kali sehingga tertolak ke dinding. Mlaah, dia kemudiannya bertindak menyerang mangsa lagi dengan menendangnya sebelum bertindak menampar mangsa dengan…

Hiburan

“Kami dah ready..” seIalu sibuk hal isv orang, sekali ada wanita dkwa nak dedh sisi geIap Caprice pula?

“Terus f0IIow sebab nak tahu jugak..” Pastinya rmai yang mengenaIi Caprlce yang sering menguIas pelbagai lsu di Iman mdla s0siaInya dan tidak tkut untuk memb0ngkar pelbagai rhsia yang diktahui olehnya. Bagaimanapun, baru-baru ini lain pula cerlta apabila terdapat seorang wanlta di Tlkt0k menyatakan bahawa dia telah bersdia untuk memb0ngkar rhsla Caprice puIa. Disebabkan vldeo itu…

Hiburan

“Tidak berdiam diri, Diva AA sindir perbuatan Lana Nodin bedah hidung” memang makan dalam resp0n Azwan Ali

Baru-baru ini, pelakon wanita terkenal, Lana Nodin tanpa berselindung memberitahu bahawa telah menjalani pembedahan plastik bagi membetulkan kedudukan hidung di Korea Selatan. Dalam perkongsian tersebut, dia menyatakan bahawa hidungnya sudah tidak lebam dan bengkak selepas 15 hari pembedahan berkenaan dijalankan.             Ujarnya, beberapa pembedahan yang dilakukan sebelum ini telah menggunakan silikon namun ia kerap mengalami…

Hiburan

“Rasa kesian sangat” Pemuda seronok tapi serba salah jadi VIP ketika orang lain derlta beratur panjang di taman tema

ANTARA perkara yang merimaskan ketika bercuti semestinya perlu beratur panjang untuk masuk ke tempat tumpuan. Seperti mutiara kata ‘masa itu emas’, setiap saat dalam sesebuah percutian itu adalah sangat berharga untuk dibazirkan. Begitulah prinsip yang dipegang erat Azri Hashim, 25, bersama rakan-rakannya ketika melawat Sunway Lagoon pada waktu puncak cuti persekolahan. Dalam satu video yang tular…

Hiburan

“Aku dah tak lalu dgn Kak Lina ni..”- Nabil Komen Pasal Elly Mazlien, Sekali Ini Respon Jihan Muse

Pengacara konsert Gegar Vaganza (GV), Nabil Ahmad secara berseloroh bertanya bilakah Jihan Musa akan kembali mengemudi rancangan itu. Difahamkan Nabil berseloroh demikian apabila rakannya, Elly Mazlien atau Kak Lina kelihatan terlalu ‘hyperaktif’ setiap kali mengacarakan konsert yang memasuki minggu ke-6 itu. “Jihan, kau lambat lagi ke nak habis pantang? Makanlah ikan haruan banyak-banyak. Aku dah…

Hiburan

“Inikah bidadari?”- Penampilan Terkini Zahirah MacWilson Curi Tumpuan. Sekali Benda Lain Netizen Perasan

Zahirah MacWilson menjadi bahan kecaman selepas memuat naik gambar di TikTok. Difahmkan dia menghadiri sebuah majlis dan menggayakan gaun serba putih yang kelihatan agak ke.tat dan sek.si. Foto: IG Ruangan komen dibanjiri dengan komen nakal dan bersyukur Zahirah ‘belanja’. Malah ramai juga yang sibuk berbual tentang saiz payu.daranya. Via beautifulnara Difahamkan dia sudah memadam video…

Hiburan

“Inilah pengakhiran..” kongsi gmbar bersama suami, kapsyen ayat Sharifah Sakinah jadi perhatian, rupanya ini yang terjadi buat ramai terkejvt

Pelakon wanita terkenal, Sharifah Sakinah sememangnya jarang berkongsi gam.bar dengan suaminya iaitu Michael Hansen yang juga seorang warganegara Sweden. Hal tersebut susulan mereka menjalani kehidupan perkahw.inan jarak jauh (PJJ) dan masing-masing berulang alik beberapa bulan sekali untuk berjumpa. “Kami tak boleh lagi sebagai pasangan” Namun begitu, menerusi perkongsian terbaru pelakon Girlfriend Aku Dari Ner.aka ini…

Semasa

Kereta terbabas, pelumba drag mavt kmaIangan di litar Iumba

Se0rang peIumba drag yang dikenali sebagai Apeh Jamal dilap0rkan m4.ut ketika menj4yakan perIumbaan drag Battle of The Kings di Litar Permot0ran Terengganu, G0ng Badak, Kuala Nerus hari ini. Menurut lap0ran, Apeh atau nama sebenarnya Muhamad Hafez Jamal Jamaludin mninggaI dunia akib4t kece.der4an prah. Menerusi vide0 tuIar di media s0sial, kereta Iumba yang dipandunya dilihat hiIang…